And That You'd Be Reminded That

For me it isn't over

Tjosvejs!

Sitter i soffan och hostar och snörvlar och dricker te. Fast te:t är slut...

Skulle ju ha träffat Malva och Rebecka idag - Bincis har i alla fall inte svarat på mitt sms än, så jag tar det som att hon inte kunde följa med - men jag kan typ inte prata och mamma tror att jag smittar. Vill verkligen inte att någon av dom ska bli sjuka nu på grund av mig, speciellt inte Malva eftersom hon ska åka till Indien och jag vet hur jobbigt det är att vara sjuk på ett flygplan. Och förstås är det inte roligt att ligga på hotellet och hosta upp sina lungor när man är på semester i ett annat land.

Så jag stannar hemma idag. Tar det lungt, kanske spelar lite wii med lillebror om jag känner att jag orkar. Dricka tusen koppar med te så att jag kanske blir frisk snart.

Jag och mamma skulle ju till yasuragi på torsdag, men vi skjuter fram det tills på måndag och hoppas på att jag är frisk då.

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0