Did I Stutter?

Tjosvejs!

Ska snart gå och lägga mig, men måste plocka upp i mitt lilla fina rum först, och sedan skriva ut ett glosförhör på svenska orden tills imorgon. Kan fortfarande ingenting, panik. Funderar på att skippa EEP imorgon och skrivarträffen på onsdag, hinner fan inte. Måste packa och plugga skiten ur mig. Dessutom mår jag skit, och har inte råd att lägga ner energi på saker som inte är absolut nödvändigt. Och bloggningen kan tyvärr inte gå bort, för det är det enda som får mig att inte stressa ihjäl (tur för er ;)). Måste liksom få ur mig en massa grejer, annars sitter allting fast.

Måste få min skönhetssömn nu, haha, är helt död.
Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0