Du Är Himlen Runt Hörnet För Mig

Tjosvejs!

Mamma och lillebrorsan springer runt i hela huset och letar efter en kortlek. En massa random låtar spelar och någon smäller raketer tre timmar och 25 minuter för tidigt. Vi har precis avslutat vår middag - taccos för barnen, något sorts kött till de vuxna - och jag fick titta på Vampire Diaries i alla fall. Fast mamma trodde det slutade tjugo i sju, så hon blev lite irriterad när jag inte kom upp för att äta middag då, haha.

Håller på och fixar med en ny design som kommer komma upp på bloggen imorgon. En massa samlade bilder från året som gått. En 2011 design helt enkelt.

Om jag inte återkommer till datorn innan tolvslaget - Gott Nytt År alla!

Fluffpluff!

Kommentarer
Postat av: Rebecka [FOTO]

sv: Tack sötis (: ♥ Gör du? Hm, den kanske får stanna ett tag då ;) PUSS Å KRAM, GOTT NYTT ÅR! ♥♥♥

2011-12-31 @ 20:50:56
URL: http://belovedmee.blogg.se/
Postat av: Rebecka [FOTO]

sv: Tack så mycket ♥♥ Heh, jag har också fastnat för bilder-i-en-rad headers! :D ♥ GOTT NYTT ÅR SÖTIS! PUSS Å KRAM ♥

2011-12-31 @ 23:01:38
URL: http://belovedmee.blogg.se/

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0