Every Step That I Take Is Another Mistake To You

Tjosvejs!

Sitter i köket med lillebror och försöker hitta en massa låtar som han tycker om. Det är rätt lätt, bara att spela en massa rockiga låtar som jag gillar, haha ;) Försöker samtidigt fixa klart julklappar till mormor och moster.

Hade julavslutning idag, fick typ mvg i alla ämnen förutom tre, varav två man bara kunde få vg vilket jag fick! Fick mvg+ på engelskan, A i dom nya kriterierna. Sjukt glad för det :D

Efter skolavslutningen så gick jag och Rebecka (Malva var dum och vägrade följa med, eftersom hon inte orkade åka hela vägen hit och sedan tillbaka hem till sig, tyckte det var för långt D:) till centrum och jag köpte två skrivböcker. Sjukt fina är dom! Sedan drog Rebecka hem till sig och jag hem till mig.

Så nu har vi jullov! TJOHO!

Fluffpluff!

Kommentarer
Postat av: Rebecka [FOTO]

Hellu, jag fick A? ;D poss ♥

2011-12-21 @ 13:09:37
URL: http://belovedmee.blogg.se/

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0