Have You Heard The News That You're Dead?

Tjosvejs!

Vaknade tidigt idag (fan ta att alla som inte har jullov ska föra så mycket ljud det går när dom gör sig i ordning för att gå till skola/jobb) så gick upp runt typ halv åtta. Det enda bra med det var att jag hann titta på Vampire Diaries klockan tjugo över nio, tjoho! Nästa så att jag tänker gå upp tidigt imorgon också, så jag kan se avsnittet som visas i eftermiddag. Det går ju i repris på morgonen, och eftersom jag inte kommer kunna se mer idag så kanske det vore smart att titta imorgon... nu blev det lite mycket förklaringar vilket förvirrade mig totalt.

Ska till Malva idag, så ska ta och gå om typ en timme. Hade tänkt duscha innan dess, men vårt vatten fungerar typ inte. Det kommer typ en ministråle när man vrider på kranen, så jag får ta och minitvätta mig under handfatet. Typ. Vilket blir jobbigt. För det kommer typ inget vatten därifrån heller. Typ.

Om ni läste det här inlägget och förstod får ni en guldstjärna av mig.
Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0