I Got Burnt But You're The Real Loser

Tjosvejs!

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem så hon kan visa mig hur man stickar! Har helt glömt bort, haha. Dessutom måste hon hjälpa mig att räkna maskorna i min halsduk. För det vet jag inte heller hur man gör...

Dagen har varit rätt bra, det var en riktigt rolig science lektion faktiskt. Vi lät el strömma genom en koppartråd tills den började glöda och sedan satte vi eld på papper :D
På reading läste jag Hungerspelen och fick Malva att bli intresserad också! Hon fick läsa första sidan på första kapitlet, och sedan var hon fast. Hah. Nu är det bara att få Rebecka att läsa dom också.. muhahahahaaa.

Såg slutet på Hip Hip Hora på livskunskapen och åt godis. Yumyum. Efter filmen så diskuterade vi vad som hade hänt. Älskar verkligen livskunskapslektionerna, får en massa tankar som jag bara måste säga, så jag pratar rätt mycket under våra diskusioner på dom lektionerna... Men nu kommer jag missa sista lektionen, för då är inte jag i skolan... snyft.

Fick kyckling till lunch, och det var väl rätt gott. Matteprov efter lunchen. Kändes rätt bra i alla fall. Hoppas det gick lika bra som det kändes.

Typ satt och sov på SO:n eller någonting, hörde inte vad dom sa i alla fall. Satt och stirrade in i väggen och tänkte på andra grejer. Smart med tanke på att vi har prov om en vecka...

Nej, nu ska jag dra och köpa snacks med lillebrorsan.

Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0