I Knew This Was Hard To Hold

Tjosvejs!

Bara jag som tycker att bloggesse har blivit annorlunda? Något är det i alla fall...

Dagen har i vilket fall som helst varit helt okej. Hade jätteont i halsen och kände mig inte direkt på topp men det gick rätt bra i alla fall. Science var tråkigt som vanligt, pluggade järnet på study och klarade förhöret på svenskan, woho! Tittade sen på en film på svenskan också - Sandor/Slash/Ida. Rätt bra var den, men vi hann bara se typ tjugo minuter av den för det tog en halvtimme att få upp projektorn och allt, haha.

Rebecka atackerade mig på svenskan, kittlade mig och "råkade" knäcka mina fingrar, haha. Sen skakade vi hand på att hon inte fick kittla mig mer på hela dagen, ska göra det imorgon också, hehe :D

Åt typ ingenting till lunch, det var någon konstig biff som jag inte ens smakade. Såg rätt gross ut, men det kanske var gott? Jag, Rebecka, Sofie och Amanda satt och pratade om att dagdrömma på SOlektionen. Gör typ alltid det, fastnar med blicken på någon random person, kommer på att det kan missuppfattas och tvingar mig själv att flytta på blicken.

Hade engelska efter lunchen, jag, Malva och Rebecka jobbade på vår pjäs och blev klara, tjoho! Det är rätt bra, för jag är inte i skolan på torsdag och det är sista dagen att jobba med pjäserna, så det var turigt.
SO efter det då. Jag och Rebecka gick igenom vår study guide och kom fram till att om man bara skrev "Mänskliga Rättigheter" stort på ett papper så skulle man ha svaren till ungefär hälften av frågorna. Väldigt irriterande.

Nu är jag i alla fall hemma, har precis ätit en lussebulle (♥) och ska snart börja plugga franska. Sedan ska jag ta och göra klart science läxan och sen är det packa som gäller. Måste maila Moa och säga att jag inte kan komma på skrivarträffen imorgon också. Hinner inte, måste gå på SO tutorial, packa och plugga ännu lite mer. Snyft.

Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0