I Suppose We All Thought That

One way or another (HAHAHA, kom att tänka på the Way-brothers när jag skrev ner det där sista xD)

Tjosvejs!

Här sitter jag och ska typ snart ta och baka pepparkakor. Kanske kokar knäck också, vi får se. Och om det finns saffran kanske jag till och med bakar lussebullar. Herregud jag är på bakhumör idag.

Dagen har varit helt okej bortsätt från att jag har varit dödstrött hela tiden. Fick lite ont i huvudet precis innan svenskan också, för typ alla skrek och knuffades.

Hade NO prov och trodde att jag skulle faila stort, men det känns som om det gick rätt bra i alla fall! Hade inte direkt pluggat särskilt mycket, så det känns förvånansvärt bra.

På SO:n hade vi någon slags frågesport om en massa bilder från årets alla stora nyheter. Min grupp fick alla rätt förutom ett!

Kollade på Asterix och Obelix på franskan och ska se klart den imorgon. Och på matten sattes vi in i olika grupper och skulle bygga ett torn av spaghetti. Det gick rätt bra för min grupp, men vi lyckades inte få tornet att stå upp, haha xD Samarbetade bra i alla fall! Och på svenskan tittade vi på Sandor/Slash/Ida.

Tror inte det hände så mycket mer än så. Efter skolan gick jag och Malva och köpte lite grejor tills imorgon och på fredag. Ska ha matsäck på fredag, och imorgon får man ta med sig typ bullar och sånt. Pepparkakor ♥

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0