Wishing I Had Strength To Stand

Tjosvejs!

Sitter fan och gråter, läser igenom en massa kommentarer på en novell på kpwebben. Det enda alla diskuterar nu är att kpwebben ska läggas ner och att det är så jävla hemskt och att alla kommer sakna alla så sjukt jävla mycket och FAN det går inte att inte gråta när man läser det. Seriosly. Fuck you KP...
Så nu sitter jag och sparar alla Fridas underbara noveller om Andersson-familjen. Kommer ta hela kvällen, men det är det värt. Fan vad jag har skrattat när jag har läst dom ♥

Dagen har i vilket fall som helst varit rätt bra. Skrev hälsningar till varandra på engelska, rätt roligt, haha. Såg på film på svenskan och franskan och gjorde julkort på matten. Blev klar med min hylla på träslöjden. Rätt svårt att bära hem den sen, men det gick ändå rätt bra.

Imorgon är det science day. Börjar tio, vilket är skönt. Fast vi ska gå runt på museum hela dagen, och av erfarenhet vet jag att det kan bli rätt jobbigt... Suck.

Fluffpluff!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ian... me loves you like much <3 (fin engelska...)

2011-12-15 @ 17:49:32
URL: http://disenchanteddisaster.blogg.se/

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0