I Want Candy

Dudududududududu.

Tjosvejs!

Vill dra iväg och ta en dusch, men det står maränger i ugnen och det luktar ris och struken tvätt. Skumt... Anyways, marängerna är inte klara förrän om en halvtimme, så jag får vänta med att duscha tills då. Klockan kommer då vara ungefär halv fem och då har jag bara en och en halv timme på mig tills Vampire Diaries börjar. På den tiden måste jag duscha (tar ungefär en halvtimme-fyrtiofem minuter), välja kläder och klä på mig (en kvart-halvtimme) och sminka mig (kan ta från fem minuter till en kvart). Så, om vi tänker lite så blir det tillsammans (dusch = fyrtiofem minuter, kläder = en halvtimme och smink = en kvart) en och en halv timme exakt. Hade tänkt göra te och fixa ett glas joice innan Klaus försöker skaffa ännu fler hybrider, Damon försöker stoppa honom samtidigt som han skyddar Elena som ligger och gråter över att Stefan hatar henne, men i värsta fall får jag väl skita i det.
Trallallallallaaaa... jag vill ha godis *-*

Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0