I Won't Give Up Til' It's Over

Tjosvejs!

Min dator är typ sjukt seg, den bara laddar och laddar. Jättejobbigt.
Anyways, har haft en bra dag och en ännu bättre eftermiddag.

Började med matte och hade världens drygaste mattevikarie. Usch vad dålig han var! Dagen innan provet också, jättekul liksom.
Franska och sedan engelska. Vår engelskalärare är äntligen tillbaka, och lektionen var faktiskt rätt rolig.

Spaghetti och köttfärssås till lunch. Riktigt jävla äckligt. Uschuschusch.

Träslöjd och svenska på eftermiddagen. Skrev hela svenska lektionen och blev nästan klar med min hylla på träslöjden. Fast bara nästan. Får hoppas på att det blir en gång den 15de också, annars får jag gå på tutorial.

Efter skolan åkte jag och mamma in till stan och köpte garn, och sedan åkte jag direkt därifrån till Rebecka. Vi gick runt i Vällingby centrum ett tag, åt middag på mcdonalds och kollade i en massa affärer. Jättetreligt, måste verkligen göras om!

Fluffpluff!


Söt unge :)

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0