If This I What You Want Then...

Fire at will

Tjosvejs!

Är sjukt trött, har ont i halsen och min röst låter bara normal när jag sjunger... Hoppas på att halsen mår bättre imorgon, ska nämligen ut och fika med tjejorna. I alla fall Rebecka och Malva, för Bincis har inte svarat på vår förfrågan än vad jag vet :/ Det var Malva som skickade sms:et, och hon är inte längre inne på facebook, så jag känner mig lite ouppdaterad.
Har fortfarande ingen aning om vart vi ska träffas eller när, vilket ger mig panik. Måste skicka ett sms till Malva innan jag går och lägger mig, så att jag vet när jag måste dra upp imorgon.

Vet ni vad som hände idag när jag skulle sätta mig i bilen för att åka hem? Hunden att hoppat ur bilen, så jag gick för att få in henne igen, pekade inåt sätet med hela armen, men hon var trög och stod bara och tittade på mig, och pang så blåste bildörren igen på min arm. Fy fan vad ont det gjorde. Trodde seriöst att armen gått av. Vet ärligt talat inte om den gjorde det eller inte, men det är lite bättre nu, så förhoppningsvis gjorde den inte det. Fast det gör fortfarande seriöst ont...

Fluffpluff och godnatt!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0