Is That True?

Seriöst. Missade Vampire Diaries. Mitt liv går under. FUCK YOU HARRY POTTER </3 Trodde seriöst aldrig att jag skulle säga så owo
Men seriously, hela min familj envisades med att se på Harry Potter fyra, jag tänkte inte på att det var fredag. Kom upp, satte på datorn, läste Fridas blogg, tittade på klockan och: WHY GOD WHY!?

Ska sätta mig och titta på tv6play nu. Inte alls samma sak. Sämst kvalitet. Dessutom buffrar min dator hela. jävla. tiden. Ljudet hackar. Och allting förstörs. Brukar Vampire Diaries gå i repris på lördagarna?
TV:N ÄR MIN IMORGON KLOCKAN 18.00!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Stackars <//3



Sv: Det känns som typ evigheter sen ja ;_; men i somras, första gången <3

2011-12-31 @ 13:31:13
URL: http://disenchanteddisaster.blogg.se/

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0