Jag Tror Jag Önskade Att Du Var Nära

Tjosvejs!

Är hemma från Malva nu, hade jätteroligt, speciellt i slutet. Estel satte på en massa låtar på Malvas iPod, och sen råkade Malva hitta sina supersnygga solglasögon som passade jättebra på mig! Måste köpa såna, har bara glömt vad dom hette. Ehe.

Rebecka skulle egentligen också varit med, men av någon anledning (som hon berättade för mig, men jag hörde typ inte vad hon sa, men någonting med skoldag och lunch var det i alla fall... tror jag) kunde inte hon, vilket var jättetråkigt! Saknade henne.

Imorgon kommer Bincis hit, ska tvinga henne att hjälpa mig och lillebrorsan baka, och sedan ska jag även tvinga ner henne till centrum så att vi kan köpa en julklapp till själva lilla lillebrorsan. Hinner inte fixa den som jag ville fixa åt honom, vet inte hur man gör och det är typ jättekrångligt och jag har ändå inte allt som krävs för att göra det, så det får bli till hans födelsedag istället. Så nu har jag en ny ide till en present till honom, haha :P

Fluffpluff!

Kommentarer
Postat av: Malva

dom hette rayban ;)

2011-12-22 @ 16:55:59
URL: http://agron.blogg.se/
Postat av: Rebecka [FOTO]

Min brorsa slutade skolan idag så vi käkade lunch med honom. Haha ;) ♥ Saknade dig med! poss

2011-12-22 @ 18:42:28
URL: http://belovedmee.blogg.se/

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0