Just Got The Start Wrong

Tjosvejs!

Sitter och hostar upp lungorna känns det som, börjar känna mig riktigt risig. Blev ju inte bättre på grund av beep-testet vi hade idag heller. Slog inte direkt mitt rekord, fick helt sjukt dålig tid men kunde inte andas när jag slutade. Hade jag fortsatt springa hade jag fallit ihop på marken och typ dött.

Annars har dagen varit ganska chill. Jobbade i grupper på engelskan med presentationen av tidningsartiklarna vi gjort tidigare. Som tur var fick man själva välja sina grupper, och jag, Malva och Rebecka var ju förstås i samma grupp. Hade jätteroligt och vi kom på en massa grejer!
På franskan jobbade vi med dagarna och klockan och typ några skolämnen, och sedan gick vi igenom provet. Klarade mig helt perfekt på geografi-delen, satte alla länder på rätt ställen, känner mig helt sjukt awesome!

På rasten atackerade Malva och Rebecka mig, kittlade mig tills jag låg ner på golvet i korridoren och skrek av skratt, haha.

När jag kom hem satte jag mig framför tv:n, tänkte titta på smallville eftersom det gick typ den tiden på eftermiddagarna förut, men nu visade dom gamla vampire diaries avsnitt istället. Roligt det också, och Jeremy var så söt! Helt annorlunda, men så otroligt söt!

Nu är det plugg som gäller, tjoho! Eller inte...
Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0