Låt Aldrig Hoppet Försvinna

Tjosvejs!

Ledsen för att jag inte bloggat dom senaste två dagarna, hade fullt upp i fredags med bakning och sånt, och igår var det ju julafton och jag hade varken tid eller tillgång till att vara inne på en dator. Tog inte med min ut till landet, och hade ändå så mycket att göra så det var ingen ide att fråga moster ifall jag fick låna hennes. Det är alltså det jag gör nu.

Idag ska vi bara ta det lugnt, äta julgodis och kvarbliven (höll på att skriva efterbliven...) julmat. Titta på film, inspektera våra nya julklappar. You know. Kommer hem imorgon, så då får ni daglig uppdatering och bilder igen.

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0