Let's Rediscover Why We're Best Friends

Tjosvejs!

Åkte till USA på torsdag morgon svensk tid och kom fram på kvällen amerikansk tid. Flygresan gick helt okej, tittade på Crazy, Stupid Love och Lejonkungen, mysiga filmer båda två.
Vi åkte fast för att ha med oss äpplen, så mamma fick stå i någon annan kö i typ tre timmar för att sedan bli av med den förbaskade frukten.

På fredagen gjorde vi typ ingenting, jag och lillebror låg på hotellrummet hela dagen och tittade på tv medan alla andra for runt och fixade inför begravningen - köpte mat och blommor och sånt.
Åt lunch och middag hos faster och gick och la oss hyffsat tidigt.

Begravningen var klockan elva på lördagen, och efter själva ceremonin så åkte alla tillbaka till hotellet. Vår lilla grupp åkte till Starbucks och fikade innan vi drog oss mot vårat rum.

Åt middag runt sju, kände mig fullkomligt lost. Alla satt och pratade med varandra och jag satt som vanligt mitt emellan alla konversationer. Dessutom var det kokhett i rummet, så jag började må illa. Gick och la mig tidigt den kvällen...

På söndagsmorgonen åt vi frukost och åkte sedan tillbaka till flygplatsen. Hade rätt lång tid på oss där, så vi satte oss och åt en sen lunch på Harry's Tap Room eller något liknande. Jättetrevligt, jag var utsvulten.

Det tog sex och en halv timme att åka från Washington DC till Paris och under den tiden lyssnade jag på musik (flygplansmusik) och tittade på början av en film som hette The Help - väldigt tråkig och förvirrande, hörde inte vad dom sa och förstod inte ett skit - och hela Friends With Benefits. Såg också på ett avsnitt av How I Met Your Mother.

Fick vänta i Paris i fyra timmar innan vi kunde få komma på planet mot Arlanda. Sov under tiden, men satt väldigt obekvämt och mina ben var typ spända hela tiden så när jag vaknade hade jag sjukt ont i dom och kunde inte stå upp. Tog ett tag och värma upp benen igen.
Sov på flygplanet också och drömde att storasyster åt coleslaw...

Fluffpluff!




Kyrkogården.


En massa gravar var pyntade inför julen.


Farfars gravskylt. Har inte hunnit skaffa en gravsten åt honom än :/


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0