Never Mind

Tjosvejs!

Har kommit på mitt nyårslöfte men tänker börja jobba på det redan nu. Ska vara en ny person när jag kommer tillbaka till skolan, våga mer, inte låta någon trampa ner mig eller stå i min väg. Ta mer plats och sticka ut. Vara mig. Helt och hållet. Skita i vad andra tycker, anstränga mig för att höja mina betyg (speciellt i idrott. Det ska fan bli roligt!) och framför allt inte deppa. Vårterminen ska bli en glad termin, till skillnad från dom tidigare tre jag haft på engelska... Kan ju inte säga att jag varit jätteglad det senaste året... Men nu ska det bli ändring på det!

Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0