Never Tell

Tjosvejs!

Ledsen för att jag inte bloggade igår kväll som jag lovade, ni får ett inlägg nu istället ;)
Ska snart dra iväg till mormor, snälla lilla mamma har lovat att hon kan köra mig eftersom det är så äckligt väder ute. Snö, men i alla fall, slaskigt och blött och usch.

Har varit hos morfar och ätit jullunch idag, som vanligt hamnade jag mellan två konversationer och det slutade med att jag inte pratade med någon. Orkade inte ens lyssna på vad alla sa. Tillslut gick jag och satte mig hos kusinerna och lillbrorsan och tittade på Bilar.

Annars har det inte hänt något sen senast. Och nu måste jag dra.

Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0