One For The Money, Two For The Show

Tjosvejs!

Sitter här och äter upp mina Hugs. Nomnomnom.

Höll på att fastna ute på landet. Bilen fick punka när mamma och syster var ute och övningskörde. Blev seriöst rädd för att vi aldrig skulle komma hem...

Anyways, jag ska ta och leta reda på min mobil och messa Malva för att säga att jag är hemma nu, vi hade lite sms kontakt typ... igårkväll? Pratade om att träffa innan hon åker iväg till Indien, och jag skulle messa henne när jag kom hem. Sooo, better do that now... Kanske kan både jag, Malva, Bincis och Rebecka träffas imorgon eller något? Saknar dom sjukt mycket alla tre...

Min pappa lekte med min kamera igår, och sen dess har bilden varit brusig... ska försöka se om jag kan fixa det, eller få honom att fixa det, så att jag för en gångs skull kan ta dom där fantastiska bilderna jag alltid drömt om. Varför kan det inte finnas någon snö för!?

Fluffpluff!

Lite sådär fyi så har jag börjat överanvända ordet "seriöst".


Kommentarer
Postat av: Rebecka [FOTO]

sv: Oh yes! :D Vad menar du med dom "två" ? :O ♥ När vi ses imorrn kanske jag kan lösa "brus-problemet" ;) Söta Tiny! PUSSÅKRAM ♥

2011-12-26 @ 22:03:45
URL: http://belovedmee.blogg.se/
Postat av: CAISA KÄLLGREN

fin blogg! :)

2011-12-27 @ 07:32:07
URL: http://caisakallgren.blogg.se/

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0