Say Just Enough To Make Me Not Go

Tjosvejs!

Kom nyligen hem från shoppingturen med Rebecka och Malva. Dom handlade varsin tröja medan jag kom hem tomhänt. Men lika glad för det är jag, men gladast är nog räven. Åh, hum vår sång är dum, den är ju ingenting! Vad gör det om hundra år, när allting kommer kring? TJO!
Nejmen ja. Seriöst. Köpte inget, men hade ändå inte planerat på att göra det såå. Ja. Nös typ hela tiden, haha. Jättejobbigt, för jag känner att jag behöver nysa flera minuter innan jag faktiskt nyser. Nu till exempel. Känner att en nysning är på gång, men den kommer inte. Riktigt irriterande!

Anyways, vaknade typ två imorse, hela min hjärna snurrade och framkallade en massa trötta tankar/drömmar. Riktigt jobbigt, men jag lyckades i alla fall somna om rätt snabbt och sov sedan till tio, vilket är längre än jag lyckats sova på länge... om man inte räknar skoldagar, vilket man inte kan eftersom jag ändå väcks klockan sex på vardagar av min alarmsignal. Imorn ska jag däremot sitta nere i tvrummet klockan tjugo över nio för att glo på Damon, Tyler och Jeremy, och troligtvis blir det likadant på fredagmorgon. Beroende på när vi ska till faster imorgon och ifall jag kan glo på dom torsdag eftermiddag istället.

Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0