The Weight Of The World Will Give You The Strength To Go

Tjosvejs!

Dagen har varit otroligt uttröttande, har gått runt på två olika museum och typ inte suttit ner någonting.
Åt en sen lunch, för det visade sig att man inte kunde äta medtagen matsäck på det första museumet och sedan blev en killes jacka stulen och så var det några tjejer som tappade bort sig och det tog typ en halvtimme för oss att komma till det nya museumet. Det var sagt att vi skulle äta lunch klockan tolv. Vi fick lunch först klockan ett.

Rebecka lyckades ta en supercool bild på mig på nobelmuseet, en av de få bilder på mig själv som jag blivit riktigt nöjd med faktiskt!

Nu ska jag snart upp till moster, ska sova över där ikväll, så borde börja packa snart. Är så sjukt jävla hungrig att det vore en bra ide att kankse äta något också, fast vi ska äta ganska snart ändå tror jag. Och sedan ska jag titta på Vampire Diaries, tjoho!

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0