There's a Side To You That I Never Knew

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Antar det...

Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte ens vad jag hade för nyårslöften. Fan vilket långt år det har varit...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej...

Dog någon som stod dig nära? Ja.

Vilka länder besökte du?
England, Danmark (hade glömt. Känns som en evighet sen) och USA.

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Självförtroende.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Kommer inte ihåg något exakt datum nu, så inget? Ha... Men tillfällen: Allsång på Skansen och första gången jag såg Ulrik Munther uppträda live..Skrivardagarna. Första gången jag träffade Frida. Andra gången jag träffade Frida och såg Ulrik Munther uppträda live. (OHMYGOD där dök ett datum upp! 24 Augusti). Tredje gången jag träffade Frida och såg Ulrik Munther uppträda live. Första gången jag såg Jedward uppträda live. Halloween med Malva och Bincis. Farfar dog (15 oktober). Farfars begravning (22 oktober tror jag). Farmor dog (21 november). Farmors begravning (10 december).

Vad var din största framgång 2011? Började stå upp för mig själv och kämpade emot alla motgångar.

Största misstaget? Litat på människor som inte förtjänar det och sedan förlåtit deras misstag.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Gud ja.

Bästa köpet?
Ingen. Aning.

Vad spenderade du mest pengar på?
Bio tror jag. Eller skrivböcker/pennor, tihi..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner och min mamma

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Alla Ulrik Munthers. Alla Jedwards. Marianas Trench – B Team, Marianas Trench – Stutter, Marianas Trench – Haven't Had Enough, All Time Low – Time-Bomb, Adele – Someone Like You, Adele – Rolling In The Deep och Adele - Set Fire To The Rain. Typ tusen andra också, men kommer inte på några nu. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Beror på vilka år man jämför med. 2010 – gladar. Alla andra – Ledsnare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med mina kompisar. Skrattat. 

Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig och varit rädd.

Hur tillbringade du julen?
Med familjen.

Blev du kär i år?
Nope. Men jag var kär.

Favoritprogram på TV?
Vampire Diaries och Smallville

Bästa boken du läste i år? Hungerspelen. Hela serien. Och Den femte systern, Det viskande barnet och De dödas imperium. Fan vilka bra böcker. Och Cikeln! Var det i år jag läster Shiver och Linger?

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Resa till London. Och en massa andra grejor :)

Något du önskade dig men inte fick? Hörlurar. iPod.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Gick i skolan? Firade med familjen.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Alltid.

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, skrivarträffarna och alla de flesta av gångerna jag chattat med Frida och Mikis.

Vilken kändis var du mest sugen på? Ian Somhalder, Steven R. Mcqueen, Justin Hartley, Micheal Trevino, Ulrik Munther, Gerard Way, Alex Gaskarth och typ tusen andra...

De bästa nya människorna du träffade?
Man kan väl inte säga att dom var nya eftersom jag har träffat dom förut fast när jag var typ ett, men alla fantastiska släktingar och vänner som gjorde resorna till USA okej. Alla underbara människor på skrivarträffarna också. Och Frida. Ulrik Munther om han gills?



1. Spytt - Ja
2. Gråtit - Ja.
3. Blivit kallad något hemskt - Ja.
4. Varit kär - Ja.
5. Hatat någon - Ja.
6. Gjort något helt galet - Tror det ;)
7. Gjort något dumt - Förmodligen.
8. Slagit någon - Min lillebror.
9. Blivit slagen - Ja.
10. Dygnat - Ja.
11. Lanat - Nej.
12. Åkt över 50 mil - Ja.
13. Träffat många personer - Ja ♥
14. Somnat på buss - Nej.
15. Somnat på tåg - Nej.
16. Tappat bort något viktigt - Tror det.
17. Druckigt energidricka - Nej.
18. Addat massa randoms på fb - Nej.
19. Fått känslor för någon mycket äldre - Nej.
20. Blivit mulad - Nej.
21. Blivit kittlad - Ja. Tusen gånger ja.
22. Blivit jagad - Öhm... ja?
23. Vart hos soc - Nej.
24. Vart på ungdomsmottagningen - Nej.
25. Kört något fordon helt själv - Nope.
26. Skämt ut mej rejält - Ja?
27. Vart utomlands - Ja.
28. Bråkat med familjen - Jag tror det...
29. Dissat någon - Beror på vem man frågar.
30. Blivit kallad fjortis - Ja xD
31. Blödigt näsblod - Minns inte, tror inte det.
32. Lagat mat - Ja.
33. Badat i havet - Ja.
34. Flyttat - Nej.
35. Bråkat med brorsan - Oh yes...
36. Läst en hel bok - Ja, flera faktiskt!
37. Ritat hemma (inte i skolan) - Japp.
38. Gjort något riktigt dumt - Jaaa... eller... jag vet inte.
39. Busat - Lite grann kanske (a)
40. Gjort kaos - Nej det tror jag inte xD Eller... det såg lite kaotiskt ut i vardagsrummet efter att jag och tjejerna haft slumberparty, men liksom... ja.
41. Dött av skratt - Ja. Flera gånger faktiskt..
42. Fått skäll av en sur kärring - Troligtvis...
43. Ramlat - Ja...
44. Kollat på tv i flera timmar - Ja.
45. Halkat i duschen - Inte vad jag minns.
46. Köpt något över 1000 - 1000 vadå?
47. Haft självmordstankar - Inte seriösa. Eller... typ... öhm. Host.
48. Vart skit rädd - Ohja.
49. Failat på fler än 3 prov i rad - Nej.
50. Åkt skidor - Ja, eller nej, det var förra året... åkte snowboard i år :D
51. Fastnat i en hiss - Minns inte.
52. Glömt bort vad jag bor - Tror inte det
owo

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0