We're Off To See The Wizard

The wonderful wizard of oz. Because, because, because, because, because, because of the wonderful things he does. Dududududududududu...

Tjosvejs!
Har precis tagit ett bad och tvättat håret. När jag kom ut från badrummet var mormor spårlöst försvunnen. Jag trooor att hon tog ut sin lilla hund, så vi får väl hoppas på att hon kommer tillbaka snart.
Imorgon är det skola igen då. FOTBOLL, TJOHO! Eller typ tvärtom -.- Fan vad jag hatar fotboll... vet inte om vi skulle vara ombytta när vi kom dit, men det står på schoolsoft att man skulle ta med sig träningskläder och inte att man skulle ha på sig träningskläder, så jag går efter det då. Tydligen ska vi vara på engelska skolan i Järfälla. Har ingen jävla aning om vart det ligger... Usch, imorgon kommer bli en mardröm.
Funderar faktiskt på att gå och lägga mig snart. Håller på att somna här, haha.
Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0