You Can't Stop This

Tjosvejs!

Sista blogginlägget innan resan imorgon. Förmodligen bloggar jag inte när jag är där, tar inte med mig min dator, så ni får vänta med att läsa min blogg tills på måndag då jag är tillbaka! Kommer att ha massor att berätta då, men det är inte säkert att jag beskriver allt i detalj på bloggen, eftersom jag kommer vara emotionellt död då. Vet hur det var förra gången.
Men bilder kommer ni få. Vet att det har varit dåligt med det dom senaste dagarna, det har bara varit för mycket med skolan och familjen och allting, har inte hunnit fotografera något.

Nu ska jag packa och sedan dra och lägga mig. Tar kanske en dusch innan dess, vi får se hur det blir med det. Ska åka härifrån klockan sju, så måste dra upp vid sex typ. Uschligt.

Ha det bra medan jag är borta nu då!

Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0