You Know You Love The Way I Linger

Tjosvejs!

Det är något fel med bloggesse, försöker skapa ett inlägg och det ser helt fucked up ut? Ser typ inte vad ajg skriver just nu, så det kanske blir lite fel... Hrm.

Dagen har varit helt okej, vi hade ett litet smått förhör på franskan, och typ gick igenom procent på matten. Kommer inte vara där på torsdag/fredag så jag frågade vad dom skulle göra då så att jag inte skulle hamna efter. Han svarade att dom skulle fortsätta jobba med procent och "the procentage of procentage". Jag fattade typ ingenting, så får väl typ kolla hans hemsida för att förstå.

Drog och hämtade Bincis läxböcker på rasten. Hon hade bett mig om det, eftersom hon själv är sjuk stackarn.
Blev typ någon sorts gryta till lunch, rätt gott egentligen.

SO på eftermiddagen. Tröttnade på att göra frågorna i vår study guide, så jag läste om franska revolutionen istället. Rätt roligt faktiskt. Gör nästan alltid så när jag ska läsa något i en historia bok, bläddrar lite och hittar någon blodig bild som jag tycker ser rolig ut och börjar läsa om det istället. Gjorde samma sak när vi läste om vikingatiden, haha.

NO. Världens tråkigaste lektion. Jag och Rebecka satt och lekte med våra pennor istället för att lyssna på vad läraren sa.

Svenska. Vi skulle ha tittat på film, men vi ska göra det nästa onsdag/torsdag istället, för då har vi tillgång till en smartboard och slipper trängas 30 pers runt en liten mac.

Efter svenskan gick jag på so tutorial, flummade ihjäl mig med Malva (hula hula hula huuu) i typ fyrtio minuter och sedan kom Rebecka. Skrattar aldrig så mycket som på SO tutorials, haha.

Nu ska jag börja packa. Stor suck. Orkar verkligen inte. Vill inte åka till USA imorgon, men vill vara med på begravningen ändå.

Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0