Ain't Nobody Here To Make It Right

Tjosvejs!

Det var en helt okej skoldag idag, blev klar med powerpointpresentationen som vi ska hålla på onsdag på SO:n, påbörjade en jättefin teckning av Rebecka (inte för att det blev så likt, men i alla fall) på matten, klarade av exprementen på NO:n och satt och läste på Livskunskapen (kunde inte titta på filmen, fy fan vad hemsk den var. Men det fanns en jättesöt kille med, som jag vet att jag sett i en annan film, men jag kommer inte på vilken) och förstås på Reading. Har kommit typ halvvägs i min bok som jag fick imorse, De Dödas Imperium, så sjukt bra är den!

Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0