And Why I Just Don't Know

Tjosvejs!

Dagen har varit bra, blev klar med practice test på matten, jag och Thea är ett riktigt bra team när det gäller matte! Ritade lite i blocket och gjorde nästan klart läxan.

Hade prov på Franskan, kände mig lite osäker, men det gick säkert bra... borde ha pluggat mer, men hann inte. Det blev lite krångligt med tanke på att det hänt så mycket den här veckan, allt känns så rörigt just nu.

På engelskan så pratade vi om Jamie Oliver (och lite om Oliver Twist. Kunde rätt mycket om honom, känner mig sjukt duktig!) och Starbucks. Gick i alla fall helt okej tycker jag.

Blev chili con carne till lunch, smakade helt okej, men åt ändå rätt lite, för jag orkade inte gå och ta mer, haha.
Efter lunchen var det träslöjd, blev klar med min hylla och fick ta hem min val, yaaay!
Svenska efter det då. Hade läxförhör på några ord som jag inte alls pluggat på, men det gick rätt bra ändå tror jag. Och så fortsatte jag skriva på min uppsats, hihi.

Nu sitter jag som sagt hemma. Lyssnar på musik (*Klick*) och chattar med Jens. Är lite sådär jättehyper, ihihihiihihi.

FLUFFPLUFF!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0