Angels Lie To Keep Control

Tjosvejs!

Idag har varit en slappdag, gick upp först halv ett och satte mig framför tv:n med en tallrik yoghurt. Såg på Stargate SG-1, sedan Jims värld och tillslut Smallville. Oliver var med rätt mycket idag, hihi. Fortfarande lika snygg som alltid ♥
Efter Smallville var det ju förstås Simpsons, och eftersom jag inte hade någonting annat att göra stirrade jag mig igenom det också. Sedan gick jag ner till lilla vardagsrummet, pratade lite med pappa och lillebror och tog sedan ut hundarnar. Under tiden åkte dom andra och handlade lite smått.
När dom kom tillbaka satte jag mig vid datorn en stund och sedan var det dag att börjs fixa med middagen. Nu sitter jag här och äter pop-corn och lyssnar på musik.

För tillfället är det bara jag, lillebrorsan och pappa som är ute på landet. Alla andra åkte hem imorse. Vi ska åka hem imorgon istället...

Fluffpluff!


Kommentarer
Postat av: malva

LICI FILMEN KOM PÅ DET NU !! :S

2011-11-04 @ 22:06:52

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0