Fuck That Shit, Bitch

Tjosvejs!

Efter skolan igår åkte jag iväg till Lidingö för att gå på skrivarträffen. Det var helt fudging awesome, alla hade skrivit typ skräckhistorier, så jag var typ sjukt rädd när jag gick hem sen... men vi skrattade som vanligt jättemycket, och jag fick reda på att minst hälften av gruppen hade länst hungerspelen och älskat den och jag var inte den enda som älskar Peeta :D
Efter att alla läst sina berättelser så fick alla varsin mening som skulle vara något av en inspiration till en text som man skulle skriva på åtta minuter. Jag fick meningen "Fyra män bar en glänsande, svart kista in genom de stora portarna" eller något liknande, så jag skrev om min farfars begravning. Blev jävligt nöjd, hehe.

Kom inte hem förrän åtta. Åt middag runt halv nio, tittade på ett friendsavsnitt och gick sedan och fixade mig inför att gå och lägga mig. Kom i säng vid halv tio-tio kanske. Precis när jag krupit ner under täcket fick jag ett sms från Jens där hon frågade ifall jag ville gå med på en Simple Plan konsert med henne den 17 april :D HELL YEAH! svarade jag förstås :D Måste ju fråga mina föräldrar först, och eftersom det är på en tisdag skulle jag troligtvis behöva ta ledigt från skolan, så vi hoppas dom förstår... Typ... FÖR JAG MÅSTE GÅ!!

När jag messat en stund med Jens så stängde jag av mobilen och somnade på typ direkten.
På morgonen när jag vaknade och satte på mobilen fick jag två sms av mamma. Två till sms precis när jag öppnat mammas första mess, den gången från Jens och Malva, och sedan när jag kollade mammas andra sms fick jag ytterligare två mess - ett från Rebecka och ett där det stod att jag missat ett samtal från mamma. Fick lite panik, för det kom nya sms hela tiden, och min mobil laggar när den får sms och jag gör något annat samtidigt...

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0