Get Out, Get Out, Get Out Of My Head

Tjosvejs!

Har precis tittat på Vampire Diaries och ska snart upp till moster igen, måste bara lugna ner mig först, haha.

Det var typ sjukt spännande idag, fast Bincis sa att det skulle vara läskigt och jag förstår inte riktigt vart det läskiga kom in? Liksom, dom första avsnitten i Smallville var waaaay mycket läskigare än det här Vampire Diaries avsnittet... det här avsnittet skulle inte ens komma på topp tjugo över läskigaste Vampire Diaries avsnitten jag sett!
Börjar fundera på ifall Bincis verkligen menade det här avsnittet... Jaja, bättre för mig, slipper gå hem i mörkret själv när jag är rädd! ;)

Sitter och maila med Tilda. Vi jämför Oliver Queen i Smallville med Oliver i hennes klass. Dom är tydligen jättelika :D Me likey! ;)

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0