I Can't Be No Superman

Tjosvejs!

Den här veckan har varit en dålig bloggvecka, eftersom jag inte bor hemma utan hos moster och därför inte har tillgång till datorn alla dagar. Nu sitter jag i alla fall hemma, har precis ätit en tallrik med minimalt med yoghurt och lite flingor. Yoghurten tog slut, snyftsnyft! Gjorde varm choklad till mig själv också, mums!

Men eftersom jag inte skrev igår kan jag väl börja berätta om den, eller vad säger ni? Äh, skiter i vad ni säger, det är ju ändå jag som skriver den här bloggen och inte ni, muhahaha!

Skoldagen minns jag nästan ingenting av. Vi skulle ha en presentation på so:n, och det var jag som skulle sätta ihop alla i min grupps powerpoints till en, men ingen hade skickat, så jag fick typ panik och sprang runt till alla för att tvinga dom att skicka. Gick typ sådär, när lektionen började var det fortfarande en del som saknades. Lyckligtvis tog alla andras presentationer så lång tid att vi inte hann presentera, så jag får typ tvinga dom som gjorde sista delen att skicka den till mig imorgon förmiddag. Tur att so inte är första lektionen imorgon...

Hände ingenting på franskan, inte på matten heller. På svenska skrev vi på våra uppsatser. Tillsammans med tiden vi fick att skriva på idag har jag bara kommit halvvägs, och den ska vara klar nästa lektion. Känner att det kommer fungera sådär.

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0