I Don't Want No Exuses

Tjosvejs!

Skoldagen var låååång. Var så otroligt trött hela dagen, först när sista lektionen började (svenska) och det stod på tavlan att vi skulle börja med processkriving igen kickade energin igång.

Satt och ritade på science och matte lektionen, skrev av allt som stod i boken på SO:n (inte direkt, men typ...) och på franskan förstod jag inte ett jävla skit.
Men på svenskan satt jag, Rebecka, Stina och Thea i bibblioteket och typ skrattade oss igenom lektionen. Otroligt roligt! Innan vår lärare skickade iväg oss dit diskuterade vi inledningar till texter, och jag räckte faktiskt upp handen och sa mer än vad jag brukar. Stolt!

Nu ska jag typ dra och lägga mig. Tänkte få några timmar sömn inatt, eftersom jag sovit dåligt de senaste nätterna... kommer förmodligen göra det inatt också, suck.
Fick för några inuter reda på att jag faktiskt inte är den enda i klassen som sover dåligt och är så stressad att hjärnan låser sig. Kanske inte är särskilt ovanligt egentligen.

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0