I Never Saw It Coming

Tjosvejs!

Mitt huvud har bultat hela dagen och jag var nära att somna på reading lektionen och kunde inte alls koncentrera mig på SO:n. Satt och drömde mig bort och hörde inte vad läraren sa, så när alla i hela rummet sa "EEEEEEEEUW!" fattade jag inte alls vad det var dom höll på med... det visade sig att han sagt att dom brukade äta sniglar och grodlår i Frankrike på den här tiden som vi pratade om, vilket jag inte tycker är särskilt konstigt, för det äter dom fortfarande där. Och liksom, grodlår går ju att äta här också och är inte konstigare än att vi äter kyckling.

Alla snodde mina chips på lunchen, först Malva, sedan Rebecka, Sedan Joel och sedan Rebecka igen, snyft. Tvingade både Rebecka och Malva att ge tillbaka chips, men Joel är fortfarande skyldig mig ett.

Fattade inte ett skit av matten, pratar om fractions igen, och det är typ mitt hat ämne. Det och geometri och alla dom där formerna... fast det kanske är samma sak?

Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0