I Watch When You Are Sleeping

Tjosvejs!

Kom hem för typ tjugofem minuter en timme sen? Känner mig sjukt glad idag, lillebrorsan måste tyckt jag var jättekonstig, haha :D

Dagen har i alla fall varit helt okej. Förstod faktiskt på matten, sjukt duktig jag känner mig!
Presenterade Frankrike under 1600-talet på SO-lektionen, och sedan pratade vi om lite grejor. Lektionen gick faktiskt väldigt först, pratade med, och vår lärare hade en massa roligare teorier om hur vi skulle lära oss SO bättre, haha.

Läste ut Sandor/slash/Ida på reading, lekte med lampor och elektricitet på science lab och tittade på Hip Hip Hora på livskunskapen. Fick korv och potatismos i tunnbröd till lunch, rätt gott.

Om ungefär en halvtimme ska jag dra upp till moster, äta middag och sedan komma ner igen för att se på VAMPIRE DIARIES! Hihi.

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0