I'm Shifting Gear

Tjosvejs!

Vaknade inte förrän elva på söndagen, då Malva ringde till Bincis. Bincis trodde det var ett alarm, så hon bara stängde av, haha.
Det visade sig att Malva hade försökt ringa mig också, så jag ringde upp henne. Vi bestämde att vi skulle mötas i centrum för att sedan tillsammans åka in till Kista och titta på filmen One Day, eller En Dag som den heter på svenska.
Gick upp, åt frukost och klädde på mig. Skyndade sedan iväg mot moster för att lämna mina väskor där eftersom vi bor där under tiden mamma och pappa är i usa och drog sedan vidare ner till centrum.

Jag, Malva och Rebecka åkte ju då tillsammans in till Kista, köpte våra biljetter och satte oss sedan och fikade. Märkte sedan att det fortfarande var två timmar tills bion började, så vi gick runt i Kista Galleria och jag hittade en massa fina saker som jag ville ha. Hade inga pengar med mig (förutom dom som jag skulle ha till bion), så jag kunde inget köpa, så det var synd.

Filmen var i vilket fall som helst otroligt bra. Grät nästan några gånger, men bara nästan. Har väldigt svårt för att gråta när jag ser på film...

Kom hem till sju, då vi åt middag och sedan gick jag och la mig. Var helt slutkörd och kunde nästan inte ens vakna imorse.

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0