I've Been Walking In My Sleep

Tjosvejs!

Måste bara börja med att säga att jag är sjukt irriterad på en sida - kpwebben.se - som säger att jag inte kan komma in där eftersom jag inte prenumererar på KP? Jag har varit medlem i fyra fukking år, och prenumererat på tidningen längre än så, och är typ beroende av sidan då jag följer... vad? Fem noveller? I alla fall, dom novellerna finns bara på kpwebben, och ja, det är rätt irriterande att inte kunna se ifall någon skrivit något på någon av dom?
Får typ prata med mamma eller någon när dom kommer hem...
Update: Kommer in igen, woho! :)

Nu ska jag i alla fall snart börja dra mig mot Malva. Det visade sig att jag läst fel i sms:et som hon skickade, vi skulle mötas halv tolv istället för tolv, haha. Tur att Becka messade och sa att hon var på väg ;)
Så nu ska jag ta och packa ihop mig, äta något lite snabbt, borsta tänderna och sedan dra iväg.

Fluffpluff!


Love you, tjejor ♥

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0