Jag Begär Inte Att Du Ska Falla För Mig

Men du kan väl i alla fall snubbla lite?

Tjosvejs!

Ni får ett sent inlägg idag, eftersom jag innan middagen koncentrerade mig på svenskan och att maila en kompis.

Dagen har varit helt okej, hade fyra lektioner om man räknar med den tio minuters långa mentors tiden.
Hade en vikarie på engelskan - Mr. Smith. Han är riktigt bra, har egentligen bara åttor och nior, men han fick vara vikarie för vår klass förra året också, och typ älskar oss, så det är roligt. Alla har någon konstig respekt för honom, och hans lektioner är verkligen roliga. Han har en sån skruvad humor att allt han gör blir roligt...

Lärde oss att säga hur mycket klockan är på franskan. Fick också reda på vad vi fick för resultat på provet, och jag fick B. Riktigt nöjd, även om typ alla andra fick A...

Jag och Rebecka tappade bort Malva på rasten, men hittade henne några minuter innan vi skulle gå ner på lunchen. Det blev någon kycklinggryta med ris/couscous. Helt okej, men jag var inte så hungrig.

Idrotten var för en gångs skull rolig. Vi körde "rullstols hockey" vilket innebär att vi satt på små typ... plastbrädor och spelade hockey. Jätteroligt, vi vann :D Nejmen, vårt lag hade faktiskt väldigt bra teamwork, alla peppade varandra, alla passade alla. Riktigt roligt! Fast jag ramlade av brädan hela tiden... det var i och för sig också roligt, haha.

När jag kom hem gick jag direkt ner till centrum och lämnade tillbaka två böcker som jag lånat för ett tag sen och som var lite försenade, hehe.

Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0