Raise Your Hands Now To Testify

Tjosvejs!

Tänkte att ni kanske ville höra lite om min otroligt awesomiga helg nu va?
Kan väl börja med att berätta om lördagen...

Jag och Bincis gick upp runt åtta på lördagsmorgonen. Kom inte från huset förrän typ halv elva och var då tvugna att gå förbi mig för att hämta upp biljetterna jag glömt ta med mig till henne, haha. Kom fram till fryshuset runt tio i tolv, då vi vimlat runt på Gullmarsplan ett tag för att försöka få reda på hur vi skulle gå. Frågade en kille i en korvkiosk typ, och fick ju en väldigt bra förklaring. "Ner för trappa, till höger, fortsätt bara fortsätt bara!" Förstod inte hur han menade, så vi frågade en tjej på pressbyrån som gav oss en lite mer detaljerad beskrivning. Kom i vilket fall som helst fram, och satte oss och typ väntade på att få komma in. Det var ju liksom sex timmar tills dess, men i alla fall. Bincis gick iväg efter ett tag för att köpa lunch, och ungefär runt tre så gick jag till en bensinmack i närheten och köpte godis.
Ungefär en timme senare blev det pennkrig. Bincis "råkade" rita mig i ansiktet, så då var jag tvungen att rita henna i ansiktet, och sedan bröt kriget ut. Det slutade med att Bincis var färgprickig i ansiktet, och jag själv hade ungefär hundra färgglada streck i ansiktet. När vi äntligen fick komma in (VÄRME!) så sa killen som tog emot biljetten något i stil med "Oj, vilken färgglad tjej. Är du krigsmålad eller?" Jag fick typ värsta fnissatacken då, haha.

Konserten var helt otrolig. Jag och Bincis hamnade längst fram, och fick en massa fina bilder och videos. Och han sjöng så otroligt bra, fy fan vad duktig han är ♥

Random tjej: Jag älskar dig Ulrik!
Ulrik Munther: Jag älskar dig också...

Typ alla skrek, fy fan vad roligt det var xD
Efteråt så signade han min sko :D

Blev upphämtade av Bincis mamma, hennes syster och någon kille som hette Viktor som jag inte har någon aning om hur han var relaterad till dom, men tror han var någon släkting eller något. Snäll var han i alla fall. Älskar Bincis familj, så grymt härliga! Dessutom verkar dom alla vara bra på att laga mat... får alltid god mat när jag är hos dom...
Åkte i vilket fall som helst hem till Bincis mormor, åt en sen middag där, kyckling och ris, otroligt gott.
Kom inte hem till Bincis förrän runt tolv eller något, och då gick vi och la oss nästan på direkten, båda två jättetrötta.

Fluffpluff!


Tyvärr var det Bincis som tog alla bra bilder, så ni får en fin liten bild som jag tog på scenen :)

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0