The Sun Shines Through The Rain

Tjosvejs!

Sitter och väntar på att få ett sms från Bincis där hon säger att hon kommit hem. Hon skulle vara hemma till åtta sa hon, men jag har både messat och ringt och inte fått något svar, så jag antar att hon inte hunnit tillbaka från dansen.

Har i vilket fall som helst lyckats packa klart nu. Det tog ett tag, eftersom mitt rum är lite av ett kaos just nu, och min garderob innehåller inget som jag tyckte jag ville ha imorn. Men jag packade ner typ bekväma kläder och sjutusen tjocktröjor, haha. Ska ju sitta ute i kylan hela dagen imorgon, och då behöver man varma kläder ;)

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0