Dance Like There's Nobody Watching

Tjosvejs!

Har haft en underbar eftermiddag tillsammans med Bincis och Malva i Centrum. Gick dit för att köpa present till lillebrorsan, ett lås, penna och stift till mig. Fast jag började med att köpa en chailatte, sjukt gott!

Annars har dagen varit helt okej. Tappade bort min skåpsnyckel och knipsade upp låset, därför var jag tvungen att köpa ett nyss lås idag. Tappade också bort mitt pennskrin, men hittade det lyckligtvis på lunchrasten. På de tre lektionerna vi hade innan dess lånade jag en penna av Rebecka/Thea.

Ritade på matten igen, blev riktigt nöjd med min lilla person, hihi. Sjukt fin hon blir alltså!
Hade "förhör" på franskan, och det gick riktigt bra. På engelskan fick vi tillbaka proven vi gjorde i tisdags, jag fick 71 av 80 tror jag att det var. Jättenöjd!

Hade träslöjd och svenska på eftermiddagen. Pratade bort hela träslöjdslektionen tillsammans med Malva, Klas, Anton, Albin och Ludvig. Pratade om våra förra skolor, hade jätteroligt.
På svenskan däremot kom jag jättelångt. Har nästan gjort kalrt hela min disposition, så jag är jättenöjd. Längtar tills vi får börja skriva på riktigt.

Nu ska jag slå in lillebrorsans paket och sedan ta en dusch och dra och lägga mig. Måste upp sjukt tidigt då vi ska upp och sjunga för brorsan, och han börjar åtta och åker hemifrån typ sju, kvart över sju. Suck.

Fluffpluff!


Snart ser det väl ut såhär igen...

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0