There's a Place We Gotta Go

Tjosvejs!

Ska snart dra iväg mot skolan, men det är en kvart tills jag ska gå, så har typ inget annat att göra än sitta här och blogga om lite små ointressanta saker.

Så, imorgon är det fredag, och då börjar helgen! Kommer bli världens bästa helg in history!
Imorgon fyller också min lillebror år, så då ska vi fira honom. Måste by the way köpa födelsedagspresent idag, hehe.
Sedan, runt åtta, så drar jag iväg mot Bincis och tittar på THE VAMPIRE DIARIES med henne. Var evigheter sen jag såg det senast, hihihi. IT'S DAMON TIME FOLKS!
Sover över hos Bincis och måste upp tidigt på lördag morgon, för då ska vi in till Fryshuset och se på Ulrik Munther! Insläppet börjar typ 1800, men Bincis har fått för sig att vi måste vara där redan klocan 0900, så vi kommer sitta utanför fryshuset hela dagen, haha!
 
Sover över hos Bincis från lördag till söndag också, och sen på söndag kanske (jag är fortfarande inte helt säker på ifall vi skulle eller inte skulle) jag, Bincis, Malva och Rebecka gå och se One Day på bio. HIHI. Som sagt, världens bästa helg, kommer bli så otroligt fudging awesome! Längtar redan!

Fluffpluff!


Jedward ♥

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0