We Sing, We Sing

Tjosvej!

Oh. My. God. OHMYGOD!
Filmen. Var. Så. Sjukt. Jävla. Bra. Ska se den igen nästa lördag, och sedan någon gång med Frida också. Mamma sa att hon ville se den också, och jag erbjöd mig förstås att gå med henne. Så bra var den.
Nästa lördag är det jag och Bincis och Hampus och hans kompis (hoppas jag. Fett awkward det skulle vara om det bara var vi tre owo Det är liksom Bincis som haft kontakt med honom...) som ska se den, muhaha :)

Anyway, lets skip to the important stuff, shall we?
Typ alla killar (förutom Jasper som hade för långt hår i världens fulaste frisyr och Emmett som hade för kort hår) var så otroligt snygga i den här filmen! GUD! Edward har varit rätt ful i dom två senaste filmerna, men i den här var han riktigt jävla snygg! Och jag har egentligen aldrig riktigt tyckt att Jacob varit snygg, han har alltid verkat så uppblåst, men FAN vad söt han var! Så sjukt jävla het att det inte var sant! Och Seth, alltså gud vad söt han är! Och han, som heter Kiowa Gordon i verkligheten. Tror han spelar typ Embry... han var sjukt snygg *-* Fast Bincis höll inte med... Han var i och för sig bara med i typ fem sekunder, men gud, jag tror jag dog.

Rekomenderar verkligen att ni ser den filmen!

FLUFFPLUFF!


Kommentarer
Postat av: Frida

...MAHAHAHAHA JAG TRODDE TYP DU VAR HALVT OSERIÖS. Men sdfgdfg HIHIHIHI fedt klad jag blev nu c:

2011-11-18 @ 08:08:33
URL: http://disenchanteddisaster.blogg.se/

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0