When I Wake Up

Tjosvejs!

JAG ÄR SÅ FUKKING HYPER! Om en kvart ska jag gå, möta Bincis vid filmstaden 1730. Ska ta ut biljetterna då och sedan köpa pop-corn och sånt, och sen, 1800 så kommer vi sitta i salongen och se BREAKING DAWN! Asså gud, jag kan verkligen inte fatta det... var helt inställd på att det skulle vara från 15 år, och så bara, dan innan, ändrar dom! Typ som dom gjorde med New Moon. IHIHIHI!

Nej, nu måste jag börja förbereda mig för att gå. Har redan bytt om till systers vampyr-tröja, sminkat mig lite (fast bara lite. Vill inte vara helt jättespacklad direkt, usch hatar sånt) och släppt ut håret som jag har haft uppsatt hela dan. Det är inte lika fint som det är när det precis har blivit tvättat, men jag hinner inte ta en dusch nu, så det får duga. OH MY GOD JAG SKA SE BREAKING DAWN!

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0