When We Think We Got It Right

Tjosvejs!

Vet att jag inte har bloggat på hela helgen, men jag har helt enkelt inte haft tid.

Idag var i alla fall okej. Glömde franska boken hemma, så det var lite jobbigt, men jag klarade mig igenom den i alla fall.
Vår engelska lärare är tillbaka, wihooo! Fast bara för idag och imorgon, sen ska han typ bort igen? Fattade inte riktigt...

Imorgon ska vi och se Hamlet på eftermiddagen, missar alltså engelskan och so:n. Tjoho! Nejmen, det ska typ bli sjukt roligt att se Hamlet, fast vi måste ta med oss matsäck, för vi ska dra från skolan typ 1145, och vår lunch börjar 1235, haha. Vår mentor sa att vi kanske skulle hinna äta om vi åt supersnabbt. Liksom, va? Hur går det ihop?

Hade idrott på eftermiddagen. Vi skuylle brottas typ. Sjukt tråkigt. Brottades mot Emmy, och lät henne vinna. Egentligen ville ingen av oss vinna, men hon var snäll och lät mig förlora, yay! Så jag satt och tittade på när alla andra brottades, istället, mycket roligare. Haha.

Nu är jag i alla fall hemma, jätteskönt. Måste till affären sen, men det får bli sen när jag orkar ta mig här ifrån.

Fluffpluff!


KOSSOR!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0