Without You Here I'm The Loser Of The Year

Tjosvejs!

Är redan hemma, fast jag skulle egentligen slutat nu. Drog ifrån extra engelskan direkt efter att jag gjort min presentation eftersom jag och mamma måste hinna äta innan vi ska på bio klockan 6. Fast hon har inte kommit hem än, haha.

Presentationen gick i vilket fall som helst väldigt bra. Är nöjd och slipper oroa mig över det mer nu. Fast jag blev helt sjukt nervös i mitten av SO lektionen, började må illa, bara för att jag tänkte på det. Suck.

Annars var SO lektionen rätt rolig. Skrattade mycket, och när det typ var tjugo minuter kvar så märkte vår lärare att en kille som sitter längst bak i hörnet hade somnat, så han gick hela vägen bort dit och sparkade till hans stol. Såg jätteroligt ut.

Resten av skoldagen har inte varit något speciellt. Började NO lektionen en kvart sent, för typ hela klassen kom tio minuter sent och då var vår lärare inte klar med förberedelserna än.

Minns typ inget av dagen, känner mig helt borta...

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0