You're Movin' Way To Slow

Tjosvejs!

Sitter i min sköna blå fåtölj och lyssnar på musik. Skapade en ny spellista igår, så den sitter man och lyssnar igenom nu då. Kom inte på något bra namn, så jag döpte den till Screw it, haha.

Anyways, skoldagen var helt okej. Hade bara tre lektioner, hade vikarier på två av dom - idrott och engelska. På engelskan gick vi igenom grejerna man ska kunna på provet imorgon (kommer behöva plugga som fan nu, fan vad jag hatar prov) och sedan sa vår vikarie att vår vanliga engelskalärare kanske kommer komma tillbaka nästa måndag. ME GOES HAPPY! Troligtvis kommer han inte tillbaka då, men vi får hoppas på det för jag börjar störa mig riktigt jävla mycket på vår vikarie -.-

På idrotten spelade vi innebandy. Var inne på plan en gång, haha. Jag hatar bandy. Hatar alla bollsporter.
Fick en boll på smalbenet och en på låret. Gjorde jätteont, snyft.

Nu är jag i alla fall hemma, är typ sjukt trött och hungrig. Hoppas det blir mat snart.

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0