All The Lonely People That The World Forgot

Tjosvejs!

Har precis målat naglarna. Bestämde mig för att jag pluggat klart och inte kunde tränga in mer information i min överfulla hjärna.

Tänkte gå upp extra tidigt imorgon, eftersom jag ska sminka mig på ett lite speciellt sätt... i vanliga fall sminkar jag mig ytterst sällan, typ aldrig faktiskt, men imorgon får man klä ut sig eftersom det är halloween snart. Ska inte klä ut mig så mycket, utan mest ha låtsasblod på tänderna/läpparna/ansiktet och ha mörka ringar runt ögonen. Och så ska jag försöka få mascara-tårar på kinderna, så det ser ut som om jag gråtit.

Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0