Always Like Na Na Na

Tjosvejs!

Var inte hemma särskilt mycket igår, typ fem minuter för att byta om och tvätta bort allt sminket, sedan drog vi in till Hovet för Twilight Fan Event!
Det var så otroligt coolt att det inte var sant. Fast min röst blev helt knasig, så jag kunde inte skrika. Tror det hade någonting att göra med att jag inte kunde andas och att min hals var helt igentorkad. Var väldigt mycket hesare när jag kom därifrån än jag var när jag kom dit.

Vi kom dit fem minuter innan klockan 1800, vilket var tiden det började. Hittade våra platser rätt snabbt, och sedan kom Mange Makers och sjöng. Och sedan en massa andra band och artister som jag inte kände igen. Runt sju visades klipp från den nya filmen - Breaking Dawn part 1 - och sedan kom Knappen och Hakim från NRJmorgon och pratade i en evighet. Klippen från filmen visades igen, Knappen och Hakim pratade ännu mer och klockan åtta kom Robert Pattinson och Ashley Greene. En fucking timme försenade. Det kändes som om det tog en timme för dom att komma till sina platser också, och sedan skrek alla så mycket att man inte hörde vad dom sa. Men det var väldigt coolt att få se dom live.

Själv kunde jag inte skrika särskilt mycket, min hals var alldeles för torr. Fast jag var ändå väldigt mycket hesare när jag kom därifrån än jag varit när jag kom dit.

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0