I Won't Let This Build Up Inside Of Me

Tjosvejs!

Första riktiga inlägget på den här bloggen då. Trevligt trevligt.

Just för tillfället är jag otroligt glad. Idag har varit en bra dag, och jag är nöjd med det jag åstadkommit. Skrattade mig igenom mattelektionen, fick alla rätt på läxförhöret på franskan, klarade av att stå framför hela klassen och stava ordet "forceful" på engelska - vilket jag var jättenervös för innan. På träslöjden lyckades jag ta igen de senaste två missade lektionerna och kom ikapp alla andra igen (inte för att det blev så snyggt, men i alla fall). På svenskan så hände inget speciellt... jävligt tråkig lektion faktiskt. Jaja.

Vi ska byta mattelärare. Vill verkligen inte, tycker om vår nuvarande lärare otroligt mycket, han är både rolig och bra på att lära ut och det känns verkligen som jag lär mig. Så det är verkligen jättesynd.

Har SO-prov imorgon. Måste verkligen plugga nu, kan typ ingenting. Eller, jo hälften. Det som finns med på våran "study-guide"... Men vår SO-lärare gillar mig, så jag får väl typ bara gissa lite, skriva det jag vet och sedan lägga till massa teorier och tankar så går det bra. Det var så jag klarade mig igenom förra SO-provet.

Fluffpluff!


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0